Hej på er finisar!

publicerat i Allmänt;
Jag har nu skaffat PRO, därav den "nya" designen. Detta är alltså ingen design som jag fixat själv utan en som jag för tillfället lånar (känner jag mig rätt kommer den vara kvar här ett bra tag då jag inte själv har kompetensen att fixa en egen!). Klockan börjar närma sig kvart över ett och jag är inte det minsta trött. Måste ha vänt på dygnen totalt. Häromnatten (morgonen) var jag vaken till klockan fem (!!!) 
Jo, men back to where we were... Min tankar gick såhär förut, "om jag skaffar PRO lär det gå att ladda upp bilder".. MEN GÅR DET?? ICKE!! 

Hur som haver. I morgon har jag ytterligare en sovmorgon, femte den här veckan. Skönt! 
 
See you babes!

Skulle ju inte suttit helt fel med en sådanhära läckerbit just nu känner jag... *dregggel*
 

Kommentera inlägget här :