JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR

publicerat i Allmänt;
fyyyyyyfaaaaaaaraaaoooo, jag kommer aldrig kunna sova inatt!!!!!!
Såg en stor (ni andra kan läsa; liten) äcklig snuskig förskräcklig spindel på kanten vid spisen när jag skulle lägga in plåten där under. Visste inte vad jag skulle ta mig till, MEN jag visste ju att jag skulle vara tvungen att döda den för att ens kunna bo kvar här. Jag dödade den ja (ni får banne mig stå ut med regn imorgon!) men nu känns det som om jag har spindlar all over the place, på kroppen, i håret, i toan (där jag spolade ner den jäveln), i sängen, soffan...ja ÖVER*fucking*ALLT!!!! Hela hens familj lär väl attackera mig inatt när jag är så liten och hjälplös.
Det blir att sova med två ögon öppna inatt, det är en sak som är säker.
 
 
 
 
*MAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMAAAAAAAAAAMIIIIAAAAAAAAA*

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av mormor:

Hoppas du haft en bra dag och kan sova gott inatt.

Kommentera inlägget här :