Dagens träning

publicerat i Allmänt;
Cykel; 1 mil motstånd; 3 tid; strax över 25 minuter kan jag tro
 
Löpning; intervaller 8km/h - 12.5km/h upp till 15km/h 15 minuter 1 min x 1 min
 
Styrketräning; Armar, rygg, axlar och lite smått mage
 
TANKAR
Cykeln gick inte alls lika lätt idag som de senaste gångerna, mindre motstånd och längre tid. 
Löpningen hade jag sagt åt mig själv att skippa idag, då jag måste ta det lite lugnt för att slippa benhinneinflammation IGEN. Att man aldrig lär sig alltså.  
Styrketräningen gick grymt bra idag, ökade i vikt på flera övningar och kände mig mer uthållig trots träningen innan där. Tiden gick och två timmar hade passerat då jag lämnade gymet, i vanliga fall brukar jag känna mig "färdig" efter 45 min - 1 timma, grymt gutt att slippa känna stressen därifrån!! 
 
Har även hunnits med två timmars strosande runt lite här och där med fina mormor. Kyligt men skönt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Träna inte så mkt att du inte kan koppla av och låta kroppen återhämta sig.Var rädd om dig o natti natti sov gott.

Kommentera inlägget här :