SÅ SKÖNT!!!!!!!!

publicerat i Allmänt;

Japp, såhär fräsch vart jag efter en löpartur i stekande sol och iförd en bomullströja från gina. Ser ju glad ut iallafall, och det är la huvudsaken. I början kände jag inte av någonting i mina stackars benhinnor, men däremot i kroppen. Det var nästan så att benen sprang ifatt huvudet och resterande kroppen till skillnad mot vad det varit de senaste gångerna, då har inte benen velat hänga med alls. Fortsatte att ha icke-ont, så bestämde mig att springa en liten extratur, som resulterade i en lite ännu längre tur. Slutade nog på nio-tio killisar, vilket jag är riktigt nöjd över med tanke på den (icke)träningen jag utfört de senaste veckorna.
Fått dille på äppel och fun light -apelsin för tillfället. SÅ GOTT!

Nu ska jag med Angelica ut på promenad, eftersom jag gav mig iväg innan hon slutat förut.
Ha en härlig torsdagskväll ni fina kära underbara!

Kommentera inlägget här :