Precis som de flesta andra svenskar...

publicerat i Allmänt;
...så har jag faktiskt, tillsammans med Klas, Ulrika, mormor & morfar, suttit bänkad (soffad!) framför den där apparaten som kallas television (TV). Grattis Loreen, Looren, Loren...
Mycket chips, ostbågar, dipp, grönsaker & non stop ligger fint nerbäddat tillsammans med ramlösa i min lilla (läs;stora) mage.

Jag hade behövt längre tid på mig i stan. En skinnjacka i sikte, men ingen fick följa med mig därifrån. Tråkigt. Får hoppas på att Jönöping har något att erbjuda på hemresan imorgon. (JA MORFAR, VI SKA STANNA DÄR!!!!!)
Göteborg är så fint, så fint, så fint, så fint, så FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIInt!

Godnatt fina vänner, här ska kikas BBBBBBBBB!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Martin:

HATA HATA HATA göteborg;)Stockholm 4 ever ellen!!!!

Kommentera inlägget här :