One of them

publicerat i Allmänt;
Fett skillnad i styrka på de nya och de gamla, men har nästan hunnit vänja mig vid att känna mig mer eller mindre onykter. He he. Får se vilka som egentligen jobbar på mitt jobb imorgon, ska bli spännande. Skoj liksom. (om ens jag vågar ha några av de nya paren, tänk om DEM inte känner igen mig.......Herregu, vad gör jag då de försöker slänga ut mig ur charken då de tror att jag rymt från något hem någonstans..återstår att se)
Blir en kortisdag imorgon istället för heldag. Jag tackar jag!

LÖVE YOU BEJBS! (säkert en del av er iallafall!)

Ps. Känner mig lite som Sally på någe vis. Ds.
Mår fett med illa också, om det är glasögonens fel eller halvkilot godis som jag tryckt i mig senaste timmarna har jag ingen aning om..Så nu får vi nog snart gå och spy lite. Bokstavligt talat!! *RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP*

Kommentera inlägget här :