Natti

publicerat i Allmänt;
Nu har jag gnagt så många äpplen att jag tappat räkningen, denna tappade jag efter sex-sju där nåntingen. GALAÄPPLENA ÄR GODA JUST NU!(...och små, kan tilläggas)

Försökte mig på en joggintur efter jobbet (jonna hade åkt på nått skit i sjukdomsväg och därmed blev det ingen zumba ida'), jag kände redan innan jag skuttade iväg att värken i benhinnorna var på väg tillbaka. FAN MED! Men skam den som ger sig. Blev visserligen ingen lång tur men mitt huvud övertalade de värkande benen att fortsätta hela vägen fram till mormor & morfar. -måste bara inflika med ett påpekande angående mitt huvud, sjukt hur mycket starkare jag blivit där inne gällande träning. Hade detta varit för ett par år sedan hade jag lagt av redan innan jag börjat springa...ungefär- Så iallafall, tre-fyra kilometer stod jag ut innan jag la mig utmattandes (inte i huvudet!) raklång över m & m's köksgolv och rullade runt ett par varv innan jag smorde in smalbenen med ibumetingel. Blev la något bättre, som tur var!! Lagade (Pumpade!) mina cykeldäck och cyklade hemåt.

Imorgon hoppas jag komma hem med ett par nya löpardojjor OCH hoppas på att de kan ge mig många löptimmar nu i vår.

Hej och godnatt på er hörrni!

Kommentera inlägget här :