jag varnar känsliga läsare...

publicerat i Allmänt;
...men hade ni varit så himla känsliga och fina i kanten hade ni nog aldrig läst min blogg, här skrivs om vad som kommer upp i miss Brehmers huvud, nämligen.
Jag får inte ofta finnar eller andra orenheter i ansiktet (tack gode gud!), men när det väl dyker upp något, ja då banne mig är det synd om lilla mäjj.

Ellen "bölden" Brehmer får härmed bli mitt nya namn ett par dagar framöver.
Nä men alltså, grejjen är den att det bara är en hård fläck som knappt syns, men ömmar något fruktansvärt...(då jag inte kan hålla fingrarna därifrån.) HEHEHE NU VET NI!

Dessa i-landsproblem alltså. Har vi inte viktigare saker att lägga energin på? Jo, visst fan det.

...typ BB.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Millah - mamma till Amilia ❤:

Hej allt bra? :)

Har flera roliga tävlingar i bloggen: http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html

Var jätte gärna med och tävla! Ha det bra ★ Kram // Millah

Kommentera inlägget här :