Helt utslagen kämpe(elr. nått)

publicerat i Allmänt;
Nu är jag kanoners kanontrött. Haft en mycket trevlig kväll, verkligen!
Borstat gaddarna, tvättat av spacklet, hoppat i pyjjen, försökt hitta ett vägguttag i närheten, försökt komma fram till vägguttaget, försökt få i sladden i vägguttaget...Det enda problemet var väl egentligen bara att en stor hylla, ett bord och en soffinsats stod något i vägen för min tänkta väg fram till uttaget. Vred och vände på mig och fick tillslut krypa under bordet på något konstigt vis. Detta resulterade i galet sträckt nacke (AJ!) och en bordsskiva i ryggen (EJ AJ!). Nu ska jag bädda ner mig själv och dra en filt utanpå täcket. BB och sömn väntar mig inom de närmsta timmarna.(förhoppingsvis!! är visst fullmåne inatt.)

NATTI FININGAR!

Kommentera inlägget här :