Bild i repris...

publicerat i Allmänt;
Här är det inte bara maten som går i repris utan också bilder. Fina Fina Agge!!

På tal om något helt annat så sitter jag för tillfället och gnager morötter med grillkrydda nästan samtidigt som jag sörplar cola. YummiYummiYummi. Varit iväg på promenad i nabben och därefter zumban, nu har jag donat matlåda och jag TROR att jag kan ha förstört den i sista stund. Återstår att se om jag kan hålla minen på jobbet och svälja alltsammans eller om jag måste springa iväg och spy. Eller också om jag tycker det blir svingott eller helt enkelt bara helt OK. Den som lever får se!

Tre maskiner tvätt hann jag även med i eftermiddags, sikken tur jag hade att just den tvätttiden vart ledig när jag kom ner till tvättstugan efter jobbet.
Imorgon ska vi upp tidigt för jobb...eller jag iallafall. Klockan sju, KLOCKAN SJU!!!...börjar jag alltså. Baka bröd och sedan iväg till läkarn en snabbis efter tio, tur man har sådana fantastiska morföräldrar som ställer upp med sjuts!! Tillbaka till jobbet och förhoppningsvis träning efter fyra. Så nu vet ni!

TJATJA

Kommentera inlägget här :