Till lunch idag serveras;

publicerat i Allmänt;


JAG LYCKADES MED MIN FÖRSTA POTATIS NÅGONSIN!!!! YIHOOOOO!!!
Ja, det är faktiskt sant. Ris och potatis har jag aldrig kunnat koka, men igår så... då vart det tydligen dax!
Färskpotatissallad med getost (så smidiiiiiigt, man tar precis det man har hemma...och gillar såklart!) tillsammans med sweet chili-marinerad kycklingfilé. Jag längtar till lunch:)
Uppe långt innan tuppen även idag, morgonrundan avklarad och frullen alldeles strax i magen. MÄTT!
Dusch och påklädning avklarat, bara strykning, spackel och hårblåsning kvar. Sedan dax för en heldag på jobbet.:)
Herre min ge, vad många glada gubbar det var idag...Hela TVÅ stycken. Ovanligt för att vara mig (folk brukar tycka att jag låter sur genom dator eller telle just för detta!) Måste vara endorfinerna man får efter träning, SÅ HÄRLIGT!!:)))))))))))))))

Kommentera inlägget här :