Hej och godkväll på er alla nära..

publicerat i Allmänt;
..och kära.
Ikväll är jag hemma hos mor. Eller egentligen är jag hemma hos Benjamin. Även Elin har hängt här en stund då vi passade på att grilla och käka lite granna ihop. Nu sitter jag uppe vid datorn med musik på nästhögsta volym, medans Benjamin sitter inne på sitt rum med tvspelsdosan i högsta hugg. Vad är det dem kallar att; kvalitetstid? (när den är som bäst!) NEJ! Nu ska jag gå in till min finaste lilla bror (eller nej fasen, han är inte så lite längre) lillebror. Vi får nog ta å sätta på något rulle, med tanke på att den där lille plutten (han kommer alltid vara liten i mina ögon!) ska upp till sista skoldagen imorgon. Själv ska jag iväg och hämta hem mor och Johan om lite mer än en timma. De är iväg på poolparty, och jag kan sätta nästan hela min förmögenhet på att Johan har badat, HAN ÄLSKAR JU ATT BADA! Rätta mig om jag har fel, he he he.
Hej på er

Kommentera inlägget här :