Efter regn kommer solsken...tydligen

publicerat i Allmänt;

Långt innan tuppen vart jag uppe imorse, innan sex till å med!
Halv åtta plockade Lisa upp mig och vi raggade in till Kalmar, scandic hotell närmare bestämt, där svenska spel väntade in oss. Startade med en kopp kaffe, utbildning, riktigt gott käk-kaffe på det, forts på utb., kaffe å massa godsaker, avslutning på utb.
Utbildarna vart väldigt inspirerande och kunniga så dagen gick väldigt snabbt förbi och det är mycket som behöver komma till rätta i mitt huvud just nu, får nog bli en liten uppfriskning av minnet, i form av alla broschyrer och anteckningar som gjorts under dagen.
Nu har jag tagit med mig Angelica upp till fotbollsplan (byhole!) för att spendera ett par timmar bland gapande människor (vikings?!)
Ha en härlig tisdagskväll allesammans!

Kommentera inlägget här :