Tisdag

publicerat i Allmänt;

Förra inlägget skulle alltså publicerats igårkväll, men eftersom att blogg.se inte alltid vill funka som jag vill att det ska funka. Nästintill aldrig vill säga.
Heldags jobb även idag och sedan gymet, helt värdelöst att gå en kväll och tro att man ska kunna träna precis det man tänkt sig. Kort uppvärmning, fem benövningar och samma antalet magövningar, ett par ryggövningar och sedan strech. Med tanke på att jag genast blev opepp så fort jag satte min högra fot på gymgolvet och motivationen sjönk till botten av lilltårna så gav jag efter detta upp. Bättre att ladda upp inför nästa pass, vilar nog imorgon och kör ett pass på torsdag istället.

Hunnit med tre maskiner tvätt, disken och även lite kvällis.
Just nu halvligger jag i soffan med Angelica bredvid mig, kikar film och käkar nötter. Sikka nötter vi är'å...he he he.

Jobb imorgon också, nio till tre:)
Sedan är jag bjuden på middag hos finaste m & m, där efterlängtade lillebror även kommer befinna sig.

Godnatt och tjarå!!

Kommentera inlägget här :