maooot

publicerat i Allmänt;
Hade tänkt mig att jag skulle träna tidigt imorse, helst tidigare än jag var där. Men...klockan åtta var jag på plats och redo för lite träning iallafall. Fett störande när hela träningsupplägget raseras bara för att de uttänkta maskinerna är upptagna (någongång vill jag träna på ett riktigt stort gym...eller varför inte ha ett eget?). Fick som sagt ta crossen, istället för löpband. Och visst gick väl det bra det också. Det var det ju så illa tvunget att göra.

Dagens frukost var det ja...


Gårdagens lunch, fullkornstagliatelle med sås på räkor, tomater, grädde och massa annat gutt. Soltorkade tomater på toppen.

(Jag vet att det blir usel bildkvalitet när man lägger upp bilderna på bloggen.(speciellt med telefonen) Visst att jag ändå tycker att bilderna blir urusla med min systemkamera men antagligen för att jag inte ställt in några inställningar. Kanske skulle kolla över det någon dag?)

Kommentera inlägget här :