Kvällsbabbel

publicerat i Allmänt;
Träningsinstinkten kommer och går i perioder, vissa veckor ligger man i som tusan, vissa tvärtemot. För det är verkligen tvärtemot. Finns liksom ingen balans i det hela. Jag har kommit in i den perioden just nu, att inte ha lust till träning för fem öre, inte lust till något egentligen. Jag vet att det inte brukar hålla i sig någon längre stund, men det är fett jobbigt när man vill träna mer än någonsin men inte orkar överhuvudtaget. Jag orkar inte ens tänka ett endaste litet dugg på vad jag stoppar i mig heller för den delen. Min magsäck lär ju vara omättlig för jag har tappat räkningen på hur många olika födoämnen och olika konsistenser jag stoppat i min mun de senaste dagarna. Men nu får det jävlar i mig vara nog. Trött på att inte orka. Jag behöver energi. Så imorgon ska jag ta mig till gymmet oavsett hur mycket det tar emot. Det gäller bara att jag är starkare än mitt eget huvud, och det ska få se på ett och annat. He he he.

Nog om mitt lilla "problem för stunden".

Jag är fett med trött också, just bara för att jag hållit igång precis hela dagen. Eller kanske för att klockan är över elva.. (OJ!) Godnatt finisaaaaaaar!!

Kommentera inlägget här :