Jajajajaja...ok

publicerat i Allmänt;
jag vet att jag lovat mig själv att inte sitta framför dumburken efter klockan tio, men vad gör man när man försökt somna en timma (läste min lånade bok en timma dess förr innan..) utan större lyckanden? Inte så lustigt kanske med tanke på att klockan stod på 11.20 när jag vaknade imorse. Imorgon MÅSTE jag komma upp i tid så jag åtminstone kan sova imorgonnatt. Dagsschemat ser fullproppat ut imorgon; träning med Angelica, storhandling, stortvättning (precis funnit min tvättgrejsimojs så många maskiner väntas..) och förhoppningsvis träffa härliga Elin. Blir förhoppningsvis en bra dag!!
Nähähäni, nu blir det biggest loser och paradise hotel...så får vi se när mina ögonlock åker igen, säkerligen inte än på ett par timmar. ÅHÅ!!

Här är jag i ett paradis...eller iallafall i Alanya!

Kommentera inlägget här :