Fruktlös

publicerat i Allmänt;
Ojojoj, vad lite jag uppdaterat er i helgen anmärkte jag på nu.
Efter gårdagens jobbpass donade vi hår, makeup och lite paltor, tog våra väskor under armen och åkte upp mot Blomstermåla där vi sparkade igång kalaset. Halv elva var vi på väg in till stan för att skaka ordentligt med rumpa, och det var precis vad vi gjorde. Ytterst bra kväll!!

Idag har jag inte hunnit med så himlans speciellt mycket, liten prommis, eftermiddagshäng med Stoffe, powernap och ett zumbapass är avklarat iallafall.
Inte en endaste liten frukt har jag i min ägo idag, vad är detta?? Jag som var så väldans sugen.. Får bli räksmörgås istället, går väl an det också.

Imorgon ska vi upp tidigare än vanligt för en lång dag på jobbet, 08.00-18.30 i mejeriet. Sedan zumba igen... Fast i nabben då. Götter Götter Götter.

Nähä, tjarå finisar!!

Kommentera inlägget här :