Goodmorning turturduvor...

publicerat i Allmänt;
påskkärringar menar jag ju såklart.

Det är härligt när man stressar upp för att hinna göra sig redo inför jobbet som startar 08.30, och sedan slänger en snabb kik på schemat för att inse att jag har en extra halvtimma på ma'. Jaja, n har jag åtminstone hunnit käka frukost och förse er med ett litet, efterlängtat(?), inlägg.
Igår var en strulig da' på jobbet, åtminstone eftermiddagen. Hela systemet var nästintill utslaget och kunder kunde inte betala sina varor. KAOS var rätta ordet. Tur att vi har så pass förstående kunder ändån, men en och annan fanns det väl som man bara ville ta fram basokan och avfyra ett eller annat skott mot. (men inte på riktigt alltså!)
Hoppas på en härlig dag med fungerande kassor och ni ser mig bakom kassadisken enda till klockan siiiiiiix.

PS. Jag var förresten på gymet igår, HAHAHAHAH. Välbehövligt. Men redan efter uppvärmningen på 2 min gång och en ynka minut jogging var mina benhinnor riktigt förbannade på mig och sa upp kontakten helt. Trettio minuter senare var jag på väg därifrån.

Nähäni, nu ska gaddarna putsas innan jag ska ta på mig promenadskorna och spatsera iväg.
Ha en fett bra torsdag vänner och fiender!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av mormor:

Hej du glada påskkärring.Har du hukle och kvast och kittel och katt i dag?Om inte så kommer du nog inte till Blåkulla.KRAM.

Kommentera inlägget här :