Den där pricken

publicerat i Allmänt;
Jag slängde mig i soffan relativt tidigt efter hemkomsten från jobbet. Donade lite käk och snacks.
Jag trodde jag hade fastnat i soffan men så var icke fallet. Jag tog disken (jag diskar mest hela tiden tycker jag!), sedan fortsatte jag med att duka med de nya textilierna jag glatt mottog från mamma, Johan och Benji igår. Tack så mycket, och tack mormor och morfar för fina välbehövliga grejor och trevlig lunch.
Jag har även hunnit vara ute med en soppåse (äckligt allt som har med sopor och disk är alltså!!), bokat tvättid och tvättat upp en utav mina skjortor för hand. Nu doftar här ljuvligt och jag tänkte kika runt på nätet om jag hittar något roligt att beställa hem. Någon gång ska man väl få unna sig något, inte sant?
Tänkte väl det.
Bra musik till detta blir liksom pricken över i:et!

En gammal Ellen. Eller nej. Jag menar en ung Ellen. Och en gammal bild.
Nu är jag gammal. Och någon ny bild får ni inte idag.

Kommentera inlägget här :