Strawberries

publicerat i Allmänt;
Hej på er.
Slumpade bland bilderna i iPhoto och tryckte upp denna, sommar ljuvliga sommar, inte sant?
Denna bilden tog den dagen jag köpte min egen första liter för året, var inte sugen på mycket annat efter svimningsincidenten som skedde samma dag. Nu, 7 besök, på vårdcentral/sjukhus, senare har jag inte blivit mycket vettigare, de har inte fått fram så mycket med andra ord. EKG, EEG, 24timmars blodtrycksmätning, blodprover, enkla kontroller och samtal har jag fått gå igenom och har nu snart kommit upp i summan "frikort"... Dock är jag inte färdigkollad ännu, blodtrycksmätaren bestämde sig för att ta med lite tekniska fel det dygnet jag hade den, vilket betyder...tada, håll i er nu... att jag måste göra om skiten en gång till.
Nog om det, epelepsin är nog utom räckhåll iallafall, får vi hoppas. Nog om allt detta babblande.
Ingen rolig förstauppdatering (ja, på väldigt länge alltså..) jag vet, men nu vet ni hur läget ligger till .
Annars då?
Jotack, jag fortsätter att hålla igång bakom charkdisken...till nästa vecka, då jag istället kommer klassas som kassörska fram till årsskiftet. Gymkortet ligger återigen i ett fint litet fack i plånkan, där ligger det bra.. Eller ja, då jag inte "checkar" in på gymmet vill säga, vilket faktiskt händer mer ofta.. AAASBRA!

Nå kära vänner, kan detta duga för ett halvår framöver?
He He.
Puss på er fina fans.

Kommentera inlägget här :