Sådär på kvällskvisten

publicerat i Allmänt;
Bäddat ner mig själv i soffan och gosar in huvudet i det ursöta örngottet jag fick, utav en av världens finaste brudar, i julklapp. Ibland får man väl lov att sakna lite också? Ellen, have the time of your life over there. Och jag tvivlar inte en minut på att du har det, känns skönt för lilla mig att veta!:)
Varför jag nu lagt mig till rätta i soffan? That's a good question, actually. (Vad tycker ni om lite insläng av "Engelska" förresten? Kul va? så länge ni fattar kanske... ha.. ha.. ha..) Åter till frågan. Ska se om jag kan somna lite lättare här ute eftersom jag haft svårare än vanligt att somna på senaste faktiskt...tror jag iallafall.. he he.
Gaddborstning och lite kissilissande, sedan mot skööööna soffelisoffan!
NajtieNajtie!


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ellen:

Kul att du börjat blogga mer igen!! :)

Tack vännen det enda som inte är så kul är ju såklart att jag saknar min bästa ellen!! <3 Hoppas att allt går toppen med "nya" platsen på jobbet! PUSS

Kommentera inlägget här :