11 oktober

publicerat i Allmänt;
Efter en härlig dusch och ljuvligt doftande bodylotion insmörjt på kroppen har jag nu krypit ner under ett varmt och skönt täcke med huvudet vilande på två mjuka kuddar. Annars då?
06.45 strosade jag runt på Mönsterås gator i snabb takt, 07.25 var jag återigen hemma hos mormor och morfar (sov där över natt).. "Mörkt" när jag gick ut genom dörren och ljust när jag kom tillbaka. Frukost i lugn och ro med mormor, sedan biltur in till Oskarshamn där vi snabbt var klara med det viktigaste "ärendet". En liten stadstur väntade och kinesisk buffé. Häng med Elin mest hela kvällen, myjsigt.
Klockan nio hade jag en dejt (Ellen) som dessvärre blev inställd, dumma duuuummma skype!! Då fick det bli en runda i löpardojjorna istället, skönt.
Så då vet ni!
Pusssis

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av mormor:

Träna inte ihjäl dig!

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

TJAAATJAAA

Kommentera inlägget här :