Frågor som behöver svar

publicerat i Allmänt;
Hälsolistan
slänger in en liten tränignslista i brist på information till er.

Min idrottsbakgrund:
12 års fotbollslirande, behöver jag säga mer?

I mina öron när jag tränar:
Blandad kompott, låtar med ordentligt tempo måste det vara iallafall.

I min träningsväska:
Dojjor, gym-kortet, vattenflaska och lite energigivande så som frukt el. dyl.

Favoritmuskel:
Fett snyggt med synliga armmuskler, men får nog säga magmusklerna.

Mål med träningen:
Få mer energi och kunna trivas i min kropp.

Favoritövning:
Magträningen brukar gå bäst!

Favoritmat:
Åhåå så svååååårt. Hm. Hade jag fortfarande ätit köttfärs hade svaret lätt blivit MORFARS KÖTTFÄRSSÅS... men nu får det väl bli min egna qournfärssås då rå..hehehe

Mina inspirationskällor:
Träning och kost-bloggar och musik.

Favoritkonditionsträning:
Löpning en het sommardag, MITT PÅ DAN MED STRÅLANDE SOL!

Favoritidrott:
Behöver jag ens svara på det?

Mitt bästa kosttips:
Skit i dieter, bantning och kaloriräkning. Ät det du tycker är gott och som du tror är någorlunda nyttigt.

Favoritlivsmedel:
Iskall mjölk!

En fredagkväll unnar jag mig gärna:
En fet godispåse, en flottig chipspåse och ett galet stort glas cola.. typ. hehe.

Hälsa för mig:
är en sund livsstil.

Därför tränar jag:
Samma som mål.

Min favoritfrukost:
En riktig hotellbrakfrukost med allt vad det innebär. Ägg, yoggi, nybakt bröd, ost, skinka, gurka, tomat, paprika, sallad, juice, varm choklad... listan kan bli lång.

Detta skulle jag vilja utöva:
Skulle vilja testa på kettleball.. någon som hänger med mig?

Så sover jag:
Uselt.

Detta klarar jag mig inte utan:
DEN HÄR DUMBURKEN, SÅKLART!!


Visste inte ens att man kunde ha trippelnacke?
Iallafall, bilden är tagen i somras då jag och mamma först cyklade till Mönstret från Blomstret, väl där tog jag mina inlines och vi tog oss tillbaka till hemstaden. Väl hemma där tog jag en löptur bredvid mammas cykel...och mamma såklart. Nu till den stora frågan. HUR F*N ORKADE JAG??

Kommentera inlägget här :