JAG HATAR ATT FÖRSOVA MIG

publicerat i Allmänt;
Lite mellanmål sitter inte helt fel, tror jag fått lite dille på keso nu igen. Köpte mig en liten burk igår till frukosten och den har snart tagit slut. Det ni. Kommer ihåg när Jonni alltid åt med en gaffel direkt ur burken och hur avskyvärt jag tyckte att det såg ut att smaka. Men egentligen smakar det ju ingentingen, och hur man an egentligen tycka att något smakar gott när det är smaklöst? Hm, livets stora gåta...ungefär.
Dagen startades väl inte alldeles perfekt, jag ställde klockan på sju och tänkte äka frulle framför tvn med tända ljus. Den idén sprack rätt tidigt kan jag säga. Vaknade men kände att jag behövde lite mer sömn. Klockan 08.20 slogs mina ögon upp, PÅ RIKTIGT... Japp, och halv nio ska jag vara redo på jobbet. Jag visste att jag hunnit detta innan så slängde på mig jobbkläderna, borstade tänderna och for iväg på räcercykeln. 08.29 stämplade jag in efter att ha tagit av mig ytterkläderna. JAG HATAR ATT FÖRSOVA MIG, tur jag bara jobbade till tre idag iallafall.
Matlagning, promenad och zumba avklarat och mina ben lever visst fortfarande, undra på hur länge till?

Kommentera inlägget här :