Ibland får man sina ryck..

publicerat i Allmänt;
klockan börjar närma sig tolv och jag har precis städat klart badrummet.
Det började med att jag fortsatte rensa ur min garderob som jag drog igång igår, plockade upp alla kläder från mitt sovrumsgolv, vikte all tvätt i vardagsrummet, bäddade rent sängen och fortsatte sedan alltså med badrummet. Så skönt när man får sådana hära städinfall, då är det bäst att ta tillfället i akt. Hade mer än gärna fortsatt med städningen nu när jag ändå var igång, men känner att jag kanske inte skulle få så glada blickar av mina kära grannar imorgon om jag skulle dra igång dammsugarn och sätta igång med den dunderdisken som väntar mig imorgon. Jag bara hoppas på att energin jag fick nu på senkvällskvisten hänger i tills morgondagen gryr, i sådana fall blir det morgonpromme följt av disk, städ och målning innan jag ska träffa efterlängtade Elin.

Så nu säger jag godnatt, underbaringar!

Kommentera inlägget här :