SATAN I GATAN...

publicerat i Allmänt;
..vad mycket jag proppat i mig idag. Men det behöver man väl ibland..i guess.

BAOTA-frulle med äggmakkisar och passionsyoghurt med müsli.

Lunch i form av grönsakssoppa med keso.

Middag/kvällsmat, varma makkisar med champisar och tomat.
Nu är jag mätt och belåten för idag. Eller belåten är jag väl egentligen inte förräns näsan börjat släppa efter. Har nämligen åkt på ytterligare en förkylning med rökhosta och snorkalas. Dumt ju.
Idag har jag varit så pass energisk att jag tvättat 6 maskiner tvätt och jobbat sex timmar, vilket betyder att vi nu drar ett sådant dära; GODNATT!

(PS.
Ja, jag är på jakt efter nya skålar, men måste finna de där speciella. DS.)
(PS. (igen) Idag snodde jag en gammal stol... eller alltså.. den såg så trasig och övergiven ut där nere i källarutrymmet. Tänkte om ni nu ville veta.. (anmäl mig om ni vill) kanske ni kommer få se stolens resa framöver. DS.)

Kommentera inlägget här :