Run biatch, run...

publicerat i Allmänt;
Mormor kom och plockade upp mig efter jobbet, då vi drog in till stan. Köpte tomatplantor på Bauhaus, köpte löpardojjor samt stödstrumpor på Stadium, tog ett varv på modehuset där en byxdress, två linnen, bikini, smycken, puder och ett par nya likadana solisar, jag glömde i en provhytt förra veckan, inhandlades. En IKEA-tur senare vart jag en badrumshylla, blommor samt krukor, 4 stolsdynor och lite porslin rikare. Det var det hela.
Här ska springas... eller?

Följde sedan med mormor hem där morfar förberett mat till oss, ädelostgratinerad fläskfilé med ris. Fastän att jag inte är något superfan av ädelost var detta faktiskt helt okej gott.
Nu sitter jag här i min soffa redo att snart stänga av televisionen för att försöka slumra in, kassajobb väntas imorgon.
Godnatt lovelipies.

Kommentera inlägget här :