Kära läsare

publicerat i Allmänt;
Ibland kan jag fråga mig själv, varför gör jag detta?
Tar ut mitt modem bara för att kunna lägga in bilder från kameran, skriver tusen bokstäver per dag, anstränger mina få hjärnceller för att komma på något vettigt att skriva (vilket jag dessvärre aldrig gör) och ja, helt enkelt lägger ner en "massa" tid och energi på att försöka mig på att underhålla Er. Och ja, det är här frågan kommer in; VILKA ÄR NI? Jag vet av erfarenhet att ytterst några av er kommer svara i kommentatorsfältet, rent av inte en enda jävel. Här vill jag också flika in med att; JAG ÄR INTE FARLIG! (bara ibland) Och så undrar jag ju såklart också vad som får er att följa min fula tråkiga ohändelserika blogg? Är det kanske att jag är så pass tråkig, ful och oengagerad som gör det intressant? Hm. Känns inte som en trolig sanningsenlig teori. Men vad vet jag, ni säger ju inget. Fegisar.
Här under är iallafall min kvällsmat. Mmmmmmmmmmmmmmmmm...

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Pappa Uffe:

Ja men hallå!!!.Du e varken tråkig eller ful.Va fick du de ifrån.Tvärtom du e rolig.snygg trevlig social o en hejare på att baka o laga mat.Så de så.Pappa

2:a kommentar, skriven , av Pappa Uffe:

Ja men hallå.Va e de jag hör.Du e ju varken ful lr tråkig .Du e ju snygg,rolig,social ,o så e du ju en sån hejare i köket,bak o matlagning,inredning,osv!!!!!!!!!!

3:e kommentar, skriven , av Petra:

Jag läser din blogg sporadiskt. När jag typ kommer ihåg att du har en. Som i dag.

Kommentera inlägget här :