Brödbak sådär på kvällskvisten.

publicerat i Allmänt;
Guuuu vad jag har varit energisk idag. Började dagen med en löpartur i spöregn och strålande sol om vartannat. (kommer förresten hädanefter inte alltid utnämna i bloggen när jag ger mig ut på mina rundor, då blir jag bara besviken själv sedan när jag väl inte orkar ta mig ut. BARA SÅ NI VET!) Disk och lite städ. Jobb. Cykeltur till mormor och morfar. Biltur ut till Oknö. Städ. Bak. Disk. Uppsättning av tvättid.(finns inte en enda tid förräns på tisdag, galet svårt att få passande tider här om man inte är ute i väldans god tid vill säga..) BLOGGAT! (tre inlägg dessutom.)



Det blev ett egenkomponerat bröd som jag så fint dekorerade med linfrön samt sesamfrön.
Smaken återstår att uppleva, imorgonbitti får det bli. Blir det gott kanske jag ska dela med mig utav receptet?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Tycker jag absolut att du ska! Jag tvekar inte på att ditt bröd blev gott, mästerkocken herself ju!<3

Kommentera inlägget här :