Blodfyllt handfat...

publicerat i Allmänt;
Visst är det väl bra mycket lustigt att man blir sjukt träningssugen när man inte får eller kan träna. Är det bara för att man då faktiskt har något att skylla ifrån sig på, ja att man alltså inte kan ge sig ut? Jag tror faktiskt det är lite så, men jag längtar faktiskt tills jag kan komma igång IGEN. Vet inte hur många gånger jag försöker komma igång, och så åker jag på en förkylning.. Om och Om och Om igen.

Storhandlat, besökt mormor och morfar samt badat blodbad. Nää, inte riktigt.
Vi satt vid köksbordet och hade precis tagit sista tuggan av den nybakta baguetten när jag plötsligt tror att det kommer ännu en flodvåg med snor (ni som äcklas, skit i att läsa), då jag inser att det befinner sig flera blodfläckar på tallriken. Springer fort som attan med handen för ansiktet till toaletten. Det kommer blod från både mun och näsa så att mormor och morfars handfat färgas alldeles rött. Snyggt tyckte jag, men inte dem, så jag fick skölja bort mitt verk. Jag som ALDRIG annars har näsblod fick nog alltsammans på en och samma gång. Ja, så måste det ha varit.
Tack för ikväll kära vänner. Godnatt!


Bifogar ett par bilder som jag hittade långt långt bak i arkivet här på min bloggsida. Så som sista bilden visar känner jag mig just nu, totally uppblåst.

Kommentera inlägget här :