Smoothie

publicerat i Allmänt;
Som varje ledig morgon flyger jag upp ur sängen, eller som i dagens fall soffan, mellan klockan 06.00-07.00. Detta eftersom att jag tror att jag faktiskt ska iväg och jobba, MEN när man väl ska upp och jobba går det galet segt att kliva upp. Lustigt det dära. Iallafall, steg upp runt elvatiden och begav mig bortåt Konsum för att inhandla lite råvaror. Sedan var det dags att bege sig iväg mot farmor och kusin Max där vi fick en trevlig liten stund ihop. De följde sedan med mig hem en stund för att sedan skjutsa mig till jobbet vid tre. Farmor rensade ut lite i sina skåp och fann denna oanvända manick, vilken jag fick. Det tackar vi för. Så nu ikväll har jag fixat ihop en liten vitaminbomb i form av en smoothie. Banan, röd apelsin, apelsin, is i form av hjärtan (kan det varit hjärtana som gjorde att den blev så god måntro?) samt en liten skvätt koncentrerad juice och ett par droppar kranvatten.





Kanske inte ser ut som världens godaste men sablans så gott det faktiskt blev.

Kommentera inlägget här :