Rosa

publicerat i Allmänt;
Sitter "hemma". Hemma hos mamma, Johan & Benjamin med andra ord.
Mamma och Johan är på pubkväll medans lillebror och jag har lite lördagsmys. Han sitter uppe och spelar tv-spel medans jag sitter här nere framför den här dumburken. MYSIGT VA?
Nä, men vi har faktiskt spelat lite spel, tittat lite på tvn och skrattat en del, åsdant hära behövs ibland.
Må hända att jag sticker ut i natten en stund sedan, lite efterfest är ju aldrig fel. HE HE HE.
Sover här inatt och sedan upp tidigt för jobb imorgon, IGEN. Kassajobb dessutom, dee ni!
Jag tog en runda på 3,41 km förut.. Det är faktiskt en bit och trots att mina ben flera gånger ville vika sig av smärta (träningsvärken) så pushade jag på mig själv att inte stanna. Nöjd chey, jo tack.
Donade sedan en deg, och idag blev den verkligen så underbart jäkla god. YAMMI.

Kommentera inlägget här :