Löpning

publicerat i Allmänt;
Oj, så fort jag slängde in ett par bilder blev alla helt plötsligt väldigt intresserade.
Just därför kommer jag inte ge er fler bilder. HA.
Jo okejrå, en och annan, då och då kanske.
Steg upp rätt så sent idag, klockan vart nog nästan efter elva. Men när man väl har sovmorgon ska man väl utnyttja det, inteee sant? Tog iallafall tag i mitt liv strax efter där, käkade frukost och begav mig utåt för en liten runda i löpardojjorna. Tänkte att jag kunde hälsa på både farmor och mormor & morfar på vägen tillbaka. Farmor Ulla var inte hemma men det var de andra två varelserna. Glass och sedan hemfärd i form av PW.
Dusch och iväg till jobbet.
Och just nu i denna stund sitter jag i min säng med en mage som skriker, jag undrar vad fan han vill? Och sen inser jag det faktum att jag inte åt någon lunch. Ajsing. Nu ska jag ta mig ett riktigt skrovmål.
Och så säger jag GODNATT.
BÅDA TUMMARNA UPP FÖR ATT ÄVEN JAG ÄR DUKTIG IBLAND!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ellen:

Du är alltid duktig! Du springer massa nu ju, grymt bra :) <3

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Tajt :D

3:e kommentar, skriven , av // Tom:

Kommentera inlägget här :