Kvällsskrivande

publicerat i Allmänt;

Det ser ut som om jag har världens fetaste ben... fast det kanske jag har?
Skämt å sido.
Pyjjeshortsen och myströjan åkte på dirren när jag klev innanför dörren iprincip. Friterade lite pommes samt kyckling i pannan och hade till det bearnaise. Nu är jag sugen på en liten skink & räksallad - smörgås samt lite oboy´, men dessvärre tog mjölken slut förrut idag när Elin och jag kokade gröt bla., och jag orkade inte handla efter jobbet heller.
Ja, som sagt, Elin kom och ringde på 09.30 då jag klev upp med mitt skatbo till hår. Vi kokade lite ägg, kokade lite gröt, kokade lite kaffe, blandade lite oboy´ och plockade fram bröd, smör, skinka, räksallad, gurka och kavve. Frukosten är det bästa målet på hela dagen, vad mitt tycke tycker alltså. Vi hann även, som Elin tidigare skrev, avnjuta en god tonfisksallad innan jag var tvungen att vandra iväg mot jobbet och Elin gick hem till sitt. Saknar våran tid, och äntligen börjar den komma tillbaka... någorlunda iallafall. BIG LOVE

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av angelica:

sv eller hur! :)

Kommentera inlägget här :