Hej

publicerat i Allmänt;
Jag sitter framför tvn, ja jag sitter faktiskt framför tvn.
Här har jag inte suttit själv en enda gång sedan jag flyttade in, utan endast under de gånger då jag haft kortare besök. Så varför sitter jag nu här då, när det inte ens finns något jag vill se?
Jag ahr tydligen suttit för mycket vid datorn den senaste månaden, för nu säger mitt nät ifrån, alla play-kanaler bara laggar. Dumt ju.
Jobbade kvällen, sedan donades lite chili con carne. Eller kan det ens kallas det utan chili och kött? HEHE
Iallafall, quornfärs, krossade tomater, kidneybönor, canellinibönor, färsk vitlök, paprikakrydda, salt och peppar. Jag säger bara; GOTT!
Igårkväll målade jag klart.. typ. Och i förmiddags städade jag hall och toalett. Imorgon fortsätter jag min lediga dag med tvätt och ännu mer städning. Skönt att få iordning. .. lite granna iallafall.
Bara för att jag saknar mitt 'lite längre' hår lite..

Kommentera inlägget här :