Fredagkväll

publicerat i Allmänt;
Känns lustigt att jag sitter hemma en fredag på min lediga helg.
Jag har målat allt ännu en gång idag, behövs minst en omgång till innan det blir klatt!
Gjorde mig en pizza förut, bacon & fetaost fick pryda den så fint. Jag har även hunnit med att plocka undan någorlunda i köket (golvet åtminstone), lyssnat på musik, kollat på american pie på trean samt pratat lite med min fina vän, Ellen. Fick bli på facebook endast eftersom jag inte har skype på denna hära datorn.
Imorgon bär det av upp mot Blomstermåla för att kika lillebrors sista ib-match, som kommer avgöra om dem vinner serien eller inte. Sååå spännande.
Nu har jag varit grustrött (ja, ni vet när det grusar till i ögonen, nästan.) sedan klockan slog 22.00, kan det vara färgen som utlöser detta måntro?
Godnatt.

Kommentera inlägget här :