Förvånade?

publicerat i Allmänt;
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW, bilder. Eller?
Nu när jag inte laddat upp bilder på 1783 timmar så tänkte jag att jag tar i rejält... eller datorn tänkte tydligen på så vis. Jaja, posat lite i spegeln, eftersom självutlösaren alltid tar supersuddiga bilder, för att visa er mina "nya" vårjackor som jag snart kommer börja använda. BANNE MIG, eller rättare sagt DIG om vi inte får riktig vår nu.
Brillor har också införskaffats, ett par för stora dessutom, men vad gör man?
När jag slutade klockan tre stod mamma, Johan och Benjamin utanför för att plocka upp mig. Vi for iväg in till Lindsdal för att kika på när Benjamin var med de större killarna och spelade innebandy. Två träningsmatcher vart det, som dessvärre slutade med förlust båda två för våra tappra kämpar. he He he.
Jag har målat, jag har tittat på big brother och så har jag donat pizza. IGEN jag vet. (bara för att ta slut på tomatsåsen, förstår ni)
Ska nog dona mig en smoothie, med tanke på att jag har galet mycket frukt som måste käkas upp.. och för att det är gott och nyttigt också, såklart.
TJATJA

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av mormor:

Vi har kollat på jättefina "jackor".Morfar gissade på den med solbrillorna--------Är det Eva?Nää--det är Jonna.------Är det Ellen?Det är väl du?

Kram mormor

Kommentera inlägget här :