Brehmer

publicerat i Allmänt;
Det första ord som sas efter att jag stängt på radion på jobbet var just Brehmer. Yeah, tänkte jag. De sitter och snackar om lilla mig. Ack ack.. så vart det ju inte så. Fredrika Bremer faktiskt. Men galet lustigt, för jag menar.. hur vanligt är mitt efternamn egentligen? NÄ JUST DET.

Jag kom iallafall upp imorse men hua så tött jag vatt. Billig torskfilé denna veckan, vilket betyder MUCHO PEOPLE!
Men det är bara skoj!

Var nere i tvättstugan förut för att se om det fanns några lediga tider, och på söndag var första lediga dagen. Herre min ge. jag måste verkligen skaffa mig en tvättmaskin.

MIN SOFFA HAR KOMMIT. Ja till jysk i Kalmar alltså. Men jag tror Johan är snäll och hämtar den idag. lycka.

Ett äpple om dagen är bra för magen. Jag tror jag ska ta mig ett äpple.

Värst vad många stycken här blev, undra på om min gamla svensklärare hade sagt bu eller över det?

Kommentera inlägget här :