25 gradigt

publicerat i Allmänt;
Hade det varit för en vecka sedan hade jag frusit ihjäl vid det här tillfället.
Här hemma hos mamma har vi (läs; dem) 25 grader, och jag brukade alltid frysa galet mycket. Men inte nu inte.
Kan det vara för att jag har galet kallt i min lägenhet? Ja, det kan nog vara så. Elementen blir knappt varma, och inte låter det som om det vore någon luft i dem. Sedan drar det som hundan i fönstrena. Ska nog ringa och klaga lite. HEHE
Nu har jag åtminstone städat ur MITT rum... ja, för det kommer alltid vara mitt rum. på något lustigt vis. Okej då. Jag har städat ur det nya gästrummet, både dammsugit och moppat, inte en dag för tidigt där ute kanske. HÖHÖ
Nu är bara frågan vart jag ska nana kudden inatt, soffan?
Ja, det får nog bli så.
Problemet är bara att båda sofforna är upptagna just för tillfället, av galna fotbollstittare. Okej inte galna kanske. Eller jo, dem är ju faktiskt nästintill galna i fotboll.

BB!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Cecilia:

sv hihi tack :) Gillar de du har skrivit p din header att alla vägar har sitt pris, så sant

Kommentera inlägget här :