Finn ETT fel.

publicerat i Allmänt;
Angelica och jag cyklade ut till Oknö igårkväll tillsammans med våra nyinköpta druvor samt riscakes.
Det åts, snackades och framförallt hoppades. Japp, både trean och femman invigt även för detta året.
Och guuuu så jag frös när jag återigen kom hem. Luvan på, täcket på och där stannade jag.


Hur kan man vara så himla megatrött precis hela tiden?
Så trött att man inte ens orkar se efter sin egen lägenhet. Kläder ligger här och där, handdukar hänger över dörrar, sängen står obäddad, garderoben i oprydligt skick, reklamutskick innanför dörren, en och annan tallrik i diskhon (men tog faktiskt tag i den megastora disken häromdagen som jag länge samlat på.), tomma godiskartonger, glasskartonger, mjölkpaket, dammtussar och smulor lite här och var samt lite smuts på handfatet. HUR SKA MAN FÅ TILLBAKA SIN ORK? Om någon känner att den har något sånt dära superduperbra tips, maila mig på;
[email protected] TACK på förhand!

Kommentera inlägget här :