Turkan

publicerat i Allmänt;

Om jag saknar? nej, vad får er att tro det?
EHE.


Varje morgon som jag tvingar mig upp vid halv åtta är det enda jag tänker på att "snart, (om tio timmar), slutar jag och får därmed snart sova igen". Men sedan anländer jag till jobbet och piggnar genast till. Timmarna går förbi snabbt och klockan blir redan 18.15. Skönt.
Efter jobbet skyndade jag mig mot stationen med tankarna på att ta en buss hem till mamma, då jag får ett sms med texten... håll i er nu... "Ring" - från mor. Bäst att följa hennes anvisningar tänkte jag & så åkte jag plötsligt bil hem istället, efter en sisådär dryg (ja, alltså en ungefärlig) timma i sporthallen. Sedan har vi ätit pizza, coops egna... Och efter att jag även ätit ristorantes förr kanske ni vill höra min åsikt? Coops får tummen ner i jämförelsevis med ristos.
Smart Ellen har varit i farten igen, inte nog med att jag skurit mig på tre ställen på ett par ynka dagar,  så glömde jag även stänga på mitt element när jag kom hem hit till mamma.. Resultatet blir en djupfryst tjej. Ja, när jag orkat ta mig ut dit alltså. När jag fått upp någorlunda kroppsvärme ska jag försöka mig på att kika "Sveriges mästerkock" eller vad titeln nu är.
Godnatt!


Kommentera inlägget här :