Staden

publicerat i Allmänt;
Åkte som sagt in till Kalmarstad i eftermiddags med lillebror.
Och som alltid... vill man hitta något, så hittar man inget. Så störande.
Kom iallfalla hem något fattigare och några enstaka prylar rikare. Jag hade inte hittat ett enda klädesplagg förrens vi återigen gick in på gina för att stressad ögna igenom utbudet igen. Då hittade jag faktiskt en söt blommig blus. Och så slängde jag med två vanliga tunna koftor i olika färger också. På rean dessutom.
Förutom detta fick jag med mig lite smink, hårprodukter, smycken och underkläder hem. Det är sådant som är så tråkigt att köpa eftersom det känns som om man inte får något för pengarna, men nu är det gjort för ett tag framöver, åtminstone.
In åkte vi tåg, jag och plutten. Sedan blev vi hämtade av mor & Johan. Skönt.
.
Nu väntas unga mödrar på kanal5play.se sedan ska jag välkomna natten öppenhjärtat.


En dag för någon månad sedan var vi ute i snön & lekte. Benjamin lekte lite fotograf också.
Hur många besökare skrämde jag bort med denna bild? he he

Kommentera inlägget här :