New in

publicerat i Allmänt;
Det var nog först när jag glömde mina dojjor hos Kim & Tom, och mina stövlar gick sönder som jag uppfattade att jag egentligen inte har några fler vinsterskor än just de två. Inga mer jag trivs med iallafall. Så i ren hets tryckte jag hem två par från skopunkten (eftersom jag aldrig hinner in till stan), tog storleken större än vad jag har i vanliga fall, alltså fick det blir 38:or. Det tog inte mer än två dagar tills jag fick hem dem, men under den tiden hade jag redan förfrusit mina små stackars tossingar i ett par converse. (tog efter mormor & mamma lite granna där med att överdriva något otroligt, thehe)
Iallafall, åter till saken.
Det ena paret, svarta, passade faktiskt utmärkt och jag gillar dem skarpt... tror jag.
De beiga däremot är drygt 2 cm för stora.. Så jag tänkte mot min förmodan skicka tillbaka dem, för att åter få ett par i mindre storlek. Dock blev inte tanken verklighet. Någon, förlåt.. NÅGRA menar jag, hade nämligen snott mitt rum i onsdagsnatt och det kvar öl precis överallt, PRECIS ÖVERALLT. (lite mer överdrivet där.) Men jag hade öl på mitt golv, i min säng, mina kläder OCH PÅ MINA NYA SKOR. Tack för det. Nu måste jag ju behålla dem, tur vi har mycket toapapper hemma.. he he. Pippi -look a like.

Kommentera inlägget här :