något väntar

publicerat i Allmänt;
och något är duschen.
Jag har varit här hemma hos pappa i tre timmar men har inte ens fått av mig mössan ännu. Så gott som fastgjuten... typ. Förövrigt har jag krupit ner under täcket med hela klädkitet på mig.Ska snart försöka ta mig själv i kragen (som jag inte ens har) och hoppa in i duschen & fräscha till mig lite granna.
Det blev bara jag och mor som tog en fika förut. Det var otroligt dåligt utbud på bakverk & sötsaker idag (självklart den dagen vi bestämt oss för), så det blev en simpel kanelbulle och en burk smaksatt loka, päron. Bortsett från att fiket var ekande tomt hade vi en trevlig liten stund innan vi begav oss hemåt igen.
Vi lagade senare lite käk, spaghetti & köttfärssås. Quornfärssås för min del. Sedan begav jag mig alltså till far min. Eftersom att pappa hade donat med grejer till grillspett var jag ju tvungen att fixa iordning ett i köksgrillen, till det pommesSTRIPS & salsa. Avslutningsvis en parise.
Ni vet vad jag ska göra sedan, erkänn?!
Kanal5play.se såklart.

Kommentera inlägget här :