mycket lustigt

publicerat i Allmänt;
vaknade upp med en slemmig hals, whiskeyröst & illamående.
Allt känns bättre nu efter en del (EN) mindre fräscha handlingar. Pjuh.
Jag har även fått i mig en hel del mat, både panpizza & franska m. pot.sallad, euroshoppers såklart. Den enda jag tycker är sådär lite god. + charkens egna då. Druckit kranvatten, pepsi max & kolsyrat vatten i mängder, hoppas det hjälper. Som ni förstår - inget jobb idag. Inte heller imorgon. Känns jätteknasigt när man annars brukar befinna sig på jobbet, men så är det ibland.
Det tar vi ett par panodil på, huvudvärken vägrar släppa... tydligen. Nästäppan också för den delen.
Kan man verkligen få så många krämpor på en och samma gång?
Nog om mina eländiga meningar.
Tv, sömn och C-vitaminer väntas.
Sitter här och drömmer mig tillbaka till härliga Turkiet, bästa som hände under 2010, helt klart. Vi hade så grymt roligt, hela tiden. Och tillbaka, det ska vi.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

helt klart bästa händelsen och vi ska dit igen! :):)

Kommentera inlägget här :