Kvällen i ett fåtal bilder

publicerat i Allmänt;
Det blev en killkväll...
och så jag.
Vi började hemma hos Daniel med dans, dryck, sång & spel för att sedan bege oss in till stan.
Under resans gång bytte jag plats och lämnade min väska bredvid Ted där jag innan satt. Vi går av, men är min väska med? NO NO NO. Detta upptäcktes när vi redan kommit in på palace och killarna hunnit hänga in sina jackor. MEN om man inte ser min väska som ligger precis bredvid en då får man faktiskt springa med och hämta den. Sagt och gjort. Vi begav oss ner till stationen och hittade rätt buss med en gång. Lite smårolig start sådär med ett motionspass, right?
Motionspasset fortsatte sedan inne på palace där vi skakade lite rompa, eller ja vissa utav oss iallafall. Det vill säga Ted, Kim & jag. Vid halv ett-tiden gick vi iväg för att ta oss varsin deg på en utav alla pizzeriorna och sedan tillbaka för att dansa bort den ett tag.. Sen om vissa kom hem eller inte har jag inte fått någon riktig kläm på ännu, det återstår att se.
Kul kväll, japp.



Kommentera inlägget här :