kött fifan

publicerat i Allmänt;

Min kamerasladd är borta. OKEJ, JAG har slarvat bort den... tydligen.
Därför bjuder jag er nu på en halvtaskig cambild från någon vecka sedan.
Ikväll är jag hemma hos mamma & har faktiskt kommit ihåg att sätta på mitt element, frågan är nu, hinner mitt rum värmas upp innan det är dags för sängläge? Mycket bra fråga som kommer få ett svar inom ett par dryga fyra timmar. Då ska jag även försöka leta rätt på sladden, så jag kan bjuda er på lite skojiga bilder framöver. Snäll jag är va?

Om ett tag ska vi fixa iordning lite käk, pot.gratäng och kött. Mamma hade köpt lövbiff som hon tänkte tillaga ikväll. Fläskköttet hon köpt var hon på god väg att lägga in i frysen.
Dotter: "Vad ska jag äta till gratängen hade du tänkt?"
Mor: "Vi ska äta lövbiff."
Dotter: "Äter jag lövbiff?"
Mor: "Ja?"
Dotter: "Nej mamma, det borde du vid detta laget veta att jag inte gör!"

Känner min mamma mig liksooom?
JAG ÄTER INTE NÖTKÖTT, KORV, FÄRS ELLER VILT.

Jag hade sett fram emot en välbehövlig sovmorgon imorgon, den byttes mot en lång arbetsdag, 09.00-21.00. Pjuh.
Tack för mig.

Kommentera inlägget här :