KLT SUGER

publicerat i Allmänt;


This goes that.

Bestämde mig i sista stund för att följa med in till stan för ytterligare en utekväll. Och hur blev det med de mån tro? Jo det ska jag ta och berätta för er.
21.50 tog vi buss från Blomstermåla till Ålem. Från Ålem skulle bussen gå 22.28, en halvtimmas väntan med andra ord. Bussen kommer, kör förbi en utav hållplatserna och skiter fullständigt i att ens kolla åt vårat håll. Kvar står vi, åtta redan stelfrusna människor. Klt fick ett samtal från oss mindre glada och efter mycket om och men (vi är nu en timme framåt i tiden) bestämde dem sig för att skicka oss en taxi. Men där gav jag upp. Fick som tur var skjuts hem. tack för köldskadorna klt!
Fick dessutom samtal från en pizzabagare från Kalmar, Daniel hade nämligen tappat sin mobil där inne igår.. och så ringer han mig av alla kontakter.
jaja, nog tjatat om detta. Jag ska nog be mamma & Johan köpa hem en fet deg från pizzan, det är nämligen trubadur där borta ikväll.
Sedan natti från min sida.

Kommentera inlägget här :