inte ok

publicerat i Allmänt;
precis hemkommen från eftermiddagens fyra timmar på jobbet.
Igårkväll när jag hade tänkt lägga mig kände jag redan då att något spökade i halsen, och ja egentligen i hela kroppen. Vred & vände på mig tills jag tillslut kunde komma till ro någorlunda. Natten fortsatte som så, kände att något lurt var på gång. Vilket jag fick bevisat för mig när jag vaknade imorse efter ett par timmars ynka sömn. Bestämde mig trots allt att försöka ta mig in till Mönsterås och jobba de ynka timmarna. Det kändes inte bra, och jag fick tvinga mig igenom hela eftermiddagen. Utan mat i magen och med en skakande & värkande kropp räknade jag på så gott jag kunde.
Köpte med mig varma koppen, glass, panodil och extra starka halstabletter hem i hopp om att piggna till tills imorgon. Det återstår att se om jag lyckas!

Kommentera inlägget här :